Rozšířené balíčky sledovaniTV od 159 Kč/měs. s ještě více kanály.
Zpětné přehrávání
Na TV, Tabletu i mobilu
Vlastní videoarchiv
200+ kanálů (sport, dokumenty, pro děti, filmy...)
Programy si vyberete, upravíte, seřadíte jak chcete
Akce a nabídka filmů
Službu Tlapnet sledovaniTV nabízíme pouze s naším internetem
+ 200 dalších kanálů
Přechod bez závazků a bez změny telefonního čísla
Výhodné rodinné balíčky
Smlouva, kterou můžete kdykoliv vypovědět
Mobilní tarify nabízíme ve spolupráci s Laudatio
Pouze s internetem od nás
Rychlé vyřízení, příjemná komunikace, perfektní technici.
Rychlá komunikace, šikovný a ochotný servisní technik. Problém vyřešen během chvíle.
Naprostá spokojenost již mnoho let. Technici rychlí, milí a ochotní. Vše vyřeší okamžitě na místě, nikdy se nestane, že by technik řekl "tohle musím opravit příště", vždycky mají všechno s sebou. Velká výhoda je nonstop hlášení poruch, příjemní, ochotní a komunikativní operátoři, poradí i o půlnoci.
S poskytovatelem int. připojení Tlapnet jsme v hodnocení cena/výkon s ohledem na technické možnosti v lokalitě převážně spokojení. Méně hvězdiček je za pomalý upload, ale s tím jsme u bezdrátu smířeni. Dříve jsme měli k technické podpoře a servisu drobné připomínky, ale poslední zásah technika i komunikace s podporou byly rychlé a bezproblémové.
Naprostá spokojenost, internet funkční a stabilní. Na zákaznické lince podpora 24/7 a vždy se snaží problém co nejrychleji vyřešit. Doporučuji.👍
✅ Přívětivý personál, příznivé ceny, vysoká rychlost připojení (wi-fi). ❌ Automaticky neposkytují slevu v případě výpadku.
Internet od Tlapnetu mám cca 4 měsíce a jsem velmi spokojen. Rychlost 1000 Mbps za bezkonkurenční cenu. Od doby připojení nebyl žádný problém ze strany poskytovatele. Na mé straně (uživatel) došlo k poškození propojky, technik vše vyřešil v domluvený den a hodinu, skvělý přístup a ochota vyřešit problém. Jsem zatím spokojený.
Já jsem moc spokojená už několik let. Internet funguje skvěle i na vesnici. Servis je rychlý a vždy velmi příjemná a milá komunikace. Naprostá spokojenost. Děkuji za skvělou službu.
Cestou ze zaměstnání jsem se stavil na pobočce, vysvětlil jsem příjemné recepční problém, a než jsem dojel domů volal servisní technik. Během půl hodiny přijel a závadu odstranil. Jen víc takových spolehlivých firem.
Za mě super firma. Platím si tedy ten nejdražší tarif s největšími výhodami. Zatím kdykoliv, kdy byl nějaký problém, dojeli, vyřešili, opravili.
Pro běžného uživatele - jako jsem já - naprosto vyhovující internet. Za rozumnou cenu, s takřka rodinným přístupem k zákazníkovi.... V případě potřeby rychlé řešení problémů a připomínek "on-line", a když mám cestu kolem, mohu Tlapnet využít i jako výdejní místo pro CZC. Za mě 👍.
Super rychlé připojení, parádní podpora 24/7. Doporučuju.
Při jakémkoliv problému vždy ochotně poradí a problém vyřeší. Za mě spokojenost.
Zkušenost se společností TLAPNET je velmi pozitivní. Osobně mohu jen doporučit. Spolupráce trvá již několik let, kdy na počátku byla možnost systém vyzkoušet bez jakýchkoliv závazků a do současné doby nejsou žádné problémy. V případě nových projektů mi vždy technik TLAPNET navrhne možnosti a cenové nabídky a následně zajistí realizaci. Jakékoliv nenadálé výpadky jsou z jejich strany okamžitě řešeny, případně je na ně uživatel v předstihu upozorněn. Významně si pochvaluji způsob komunikace a jednání jejich zaměstnanců a ochotu řešit jakékoliv požadavky.
Dobrý den, před několika dny jsem uveřejnil negativní recenzi. V pátek mě navštívil firemní technik a společně jsme zjistili, že šlo o vzájemné nedorozumění. Internet a jeho rychlost je nyní v pořádku, věřím, že tomu tak bude i nadále. Za svůj podíl na tomto nedorozumění se omlouvám a původní recenzi jsem smazal.
V takovém případě nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz. Vyplnit můžete i náš kontaktní formulář. Během jednoho pracovního dne se vám ozve náš operátor a domluvíme vše potřebné.
Běžná instalace u zákazníka trvá cca 1-3 hodiny.
Ano, jsme schopni zajistit připojení s rychlostí až 10 Gbps. Rádi Vám připravíme řešení na míru – včetně možnosti vybudování optické přípojky, pokud to bude dávat smysl. Je však důležité počítat s tím, že výsledná měsíční cena poté většinou bývá úměrná rozsahu potřebných investic do modernizace infrastruktury.
Pokud vám nevyhovuje naše standardní nabídka, neváhejte nás kontaktovat. Rádi s vámi projdeme vaše požadavky a navrhneme odpovídající řešení. Napište nám prosím na obchod@tlapnet.cz.
Fakturu můžete uhradit několika způsoby – bankovním převodem, prostřednictvím SIPO, v hotovosti na vybraných pobočkách nebo pohodlně přes mobilní bankovní aplikaci pomocí QR kódu.
Fakturu naleznete buď ve svém e-mailu, nebo po přihlášení do Zákaznického portálu. Standardní doba splatnosti je 14 dní.
Faktury zasíláme elektronicky nebo poštou – podle vámi zvolené formy doručení. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na ucetni@tlapnet.cz.
Pokud zjistíte, že faktura nebyla uhrazena, okamžitě platbu uhraďte. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí nás neváhejte kontaktovat na ucetni@tlapnet.cz – jsme vám k dispozici v pracovních dnech od 08:00 do 11:30 a od 12:30 do 17:00.
V naléhavých případech nás můžete kontaktovat také telefonicky na infolince:
+420 606 606 035, která je dostupná kdykoliv.
Než přistoupíme k omezení služeb, vždy vám nejprve zašleme dvě upomínky.
Ano, tarif lze 1x měsíčně změnit na jakýkoliv jiný z naší nabídky. Snížení tarifů je zpoplatněno, z toho důvodu, že pro vyšší tarify je zpravidla využíván kvalitnější HW při dražších instalacích a toto zařízení poté není adekvátně využíváno.
Když potřebujete dočasně pozastavit služby, stačí, když nám pošlete žádost e-mailem na info@tlapnet.cz nebo zavoláte na infolinku +420 606 606 035.
Pokud bude žádost schválena, je možné přerušení služby až na šest měsíců.
V případě nefunkčního internetu nejprve zkuste následující kroky:
Zkontrolujte kabeláž
Ujistěte se, že jsou všechny kabely správně zapojené a nikde se neuvolnily.
Restartujte router (ne resetujte)
Pokud je vše zapojeno správně, vytáhněte router z elektřiny na přibližně 10 vteřin a poté jej znovu zapněte. Tím si zařízení načte nastavení znovu z antény. Neprovádějte reset routeru! Prosím nemačkejte tlačítko reset na routeru.
Reset (tlačítko „reset“) smaže nastavení – zatímco restart znamená pouze vypnutí a zapnutí zařízení.
Zkontrolujte ostatní zařízení
Pokud internet nefunguje jen na jednom konkrétním zařízení, zatímco na ostatních je vše v pořádku, zkuste dané zařízení restartovat.
Vyzkoušeli jste vše a internet stále nefunguje?
Zavolejte nám kdykoliv (24/7) na +420 606 606 035 nebo napište na: info@tlapnet.cz a my vám rádi pomůžeme.
Technické dotazy a konfigurace můžete posílat také na servis@tlapnet.cz.
Technická podpora je vám k dispozici denně od 06:00 do 22:00.
Abychom vám pomohli lépe se zorientovat, vysvětlíme zde tři důležité pojmy:
Pojem - Smluvní závazek (kontrakt)
To znamená, že se smluvně zavazujete využívat služby po určitou dobu – nejčastěji 24 měsíců.
Z právního hlediska „byste měl“ tuto dobu dodržet, ale díky ochraně spotřebitele platí:
Výpovědní lhůta je maximálně 30 dní.
Sankce za předčasné ukončení služby je v rozsahu několik set korun.
Pokud využijete tzv. „Institut změny operátora“, můžete přejít k jinému poskytovateli ještě rychleji.
Pojem - Předplacení
Předplacení znamená, že službu uhradíte dopředu na delší období (např. 12, 24 nebo 36 měsíců). Díky tomu od nás získáte výraznou slevu na měsíční paušál.
Příklad:
Při instalaci s námi uzavřete smlouvu na 24 měsíců (závazek / kontrakt),
rozhodnete se službu předplatit na 36 měsíců (předplacení),
Uhradíte jednorázově 14 220 Kč vč. DPH,
Tím získáte výhodnější cenu – jen 395 Kč měsíčně místo 545 Kč. (v Principu jste tak získali balíček Silver za cenu měsíční platby balíčku Bronze)
Pojem - Fixace ceny
Při předplacení se vám cena zafixuje na celé období, tedy v případě výše například na 36 měsíců.
U všech nových tarifů je již základní zařízení zahrnuto v ceně instalačního balíčku.
Máte vlastní zařízení?
Pokud už vlastníte a používáte vhodný hardware, může vám technik při instalaci snížit hodnotu instalace.
Paušálně platí následující hodnoty zařízení: anténa: 2 000 Kč, Wi-Fi router: 1 000 Kč
Pokud tedy například použijete vlastní router, hodnota instalace se sníží o 1 000 Kč.
Kompletně vlastní vybavení?
Pokud si veškerý hardware zajišťujete sami a technik při instalaci nedodává žádné zařízení, platíte pouze: práci technika, cestovné (km nájezd)
Tato varianta vám umožní nižší měsíční cenu za službu.
Určitě ale doporučujeme, využít nějakého z balíčků, předplatit si službu na rok / dva / nebo tři dopředu, abyste měli HW v ceně služby a my Vám jej v případě problému mohli vyměnit za jiný.
Samozřejmě vám službu ukončíme ve standardní 30denní výpovědní lhůtě a následně vrátíme poměrnou část předplatného, na kterou máte nárok.
Jak zjistíte částku k vrácení?
Výši vrácené částky uvidíte na vystavené zúčtovací faktuře, kterou najdete:
ve svém e-mailu nebo v Zákaznickém portálu
Pro orientační výpočet můžete sečíst nevyužité měsíce po skončení výpovědní lhůty – právě za toto období vám bude poměrná částka vrácena.
Za každého nového připojeného zákazníka, kterého doporučíte, získáváte bonus ve výši 1 000 Kč. Tento bonus lze:
vyplatit v hotovosti,
použít na úhradu služeb,
nebo uplatnit jako slevu při nákupu zařízení (HW).
Jak získat slevu za doporučení a sčítá se?
Pokud chcete uplatnit také dodatečnou slevu 10 % na měsíční paušál, je potřeba se o ni aktivně přihlásit – není nastavena automaticky.
Důvodem je, že zákazník si může vybírat z více typů slev a ty nelze kombinovat.
Po potvrzení nároku vám sleva za doporučení bude nastavena.
Sleva za doporučení se sčítá. Pokud tedy doporučíte 10 nových zákazníků, kteří se k nám připojí, získáte slevu 100% a máte tedy internet zcela zdarma.
Kontrola platnosti slevy
Abychom zajistili férové podmínky, provádíme namátkové kontroly.
Pokud zjistíme, že doporučený zákazník již není naším klientem, sleva 10 % bude doporučujícímu zákazníkovi odebrána.
Vybudujeme pro vás vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení a vysokou dostupností (SLA) až 99,9%. Neváhejte nás kontaktovat pro nezávaznou obchodní nabídku. Volejte na číslo +420 606 606 035, nebo napište na obchod@tlapnet.cz.
Nenašli jste vhodnou variantu v naší standardní nabídce?
Neváhejte nás kontaktovat na obchod@tlapnet.cz – rádi s vámi projdeme vaše požadavky a zjistíme, zda pro vás dokážeme připravit individuální řešení na míru.
Naše nové tarify a rychlostní profily jsou definovány tak, že se vám snažíme na uvedené adrese nabídnout maximální rychlostní profil (download), který jsme zde teoreticky schopni dodat. Snažíme se tedy nabízet reálné rychlosti vycházející z možností vysílačů ve vašem okolí.
Vždy musí také dojít k individuálnímu ověření technikem na místě.
Proč tomu tak je?
Mezi vaší anténou a naším vysílačem musí být přímá optická viditelnost bez narušení Fresnelovy zóny. My však pouze podle vaší adresy nejsme schopni určit, na který konkrétní vysílač z okolí vidíte. Proto nabízíme rozmezí rychlostí, které poté přesně určí technik na místě při instalaci.
Na našich stránkách se vám dostane kvalifikovaného odhadu, který by měl být ve většině případech velmi blízko realitě. Pokud vám nebude rychlostní profil nabízený na vaší adrese vyhovovat, můžeme se pokusit vymyslet individuální řešení, které však zpravidla vyžaduje další investice.