Nenašli jste odpověď na svou otázku? Kontaktujte nás na čísle 606 606 035 nebo pište na info@tlapnet.cz. Naši operátoři vám rádi se vším pomůžou či poradí. Linka funguje nonstop – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Stačí mít pouze TV s HDMI vstupem, vše potřebné bude mít u sebe technik. Set-top box nepotřebujete, pokud je Vaše TV “Smart” a podporuje stahování aplikací a jsou-li tyto aplikace dostupné.
Samozřejmě vám službu ukončíme ve standardní 30denní výpovědní lhůtě a následně vrátíme poměrnou část předplatného, na kterou máte nárok.
Jak zjistíte částku k vrácení?
Výši vrácené částky uvidíte na vystavené zúčtovací faktuře, kterou najdete:
ve svém e-mailu nebo v Zákaznickém portálu
Pro orientační výpočet můžete sečíst nevyužité měsíce po skončení výpovědní lhůty – právě za toto období vám bude poměrná částka vrácena.
Nenašli jste vhodnou variantu v naší standardní nabídce?
Neváhejte nás kontaktovat na obchod@tlapnet.cz – rádi s vámi projdeme vaše požadavky a zjistíme, zda pro vás dokážeme připravit individuální řešení na míru.
Základní varianta obsahuje tyto kanály: ČT1, ČT2, ČT24, ČT:D, ČT Art, ČT4 Sport, HaHaTV, TV Pianko, Jednotka, Dvojka, :24, NOE, Praha, Brno, DVTV Extra
Samozřejmě! Veškeré pořady, filmy i seriály si můžete nejen pustit od začátku, ale také je pozastavit. Dokonce můžete část pořadu rozkoukat doma u televize a zbytek dokoukat třeba na chatě na počítači.
Abychom vám pomohli lépe se zorientovat, vysvětlíme zde tři důležité pojmy:
Pojem - Smluvní závazek (kontrakt)
To znamená, že se smluvně zavazujete využívat služby po určitou dobu – nejčastěji 24 měsíců.
Z právního hlediska „byste měl“ tuto dobu dodržet, ale díky ochraně spotřebitele platí:
Výpovědní lhůta je maximálně 30 dní.
Sankce za předčasné ukončení služby je v rozsahu několik set korun.
Pokud využijete tzv. „Institut změny operátora“, můžete přejít k jinému poskytovateli ještě rychleji.
Pojem - Předplacení
Předplacení znamená, že službu uhradíte dopředu na delší období (např. 12, 24 nebo 36 měsíců). Díky tomu od nás získáte výraznou slevu na měsíční paušál.
Příklad:
Při instalaci s námi uzavřete smlouvu na 24 měsíců (závazek / kontrakt),
rozhodnete se službu předplatit na 36 měsíců (předplacení),
Uhradíte jednorázově 14 220 Kč vč. DPH,
Tím získáte výhodnější cenu – jen 395 Kč měsíčně místo 545 Kč. (v Principu jste tak získali balíček Silver za cenu měsíční platby balíčku Bronze)
Pojem - Fixace ceny
Při předplacení se vám cena zafixuje na celé období, tedy v případě výše například na 36 měsíců.
V takovém případě nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz. Vyplnit můžete i náš kontaktní formulář. Během jednoho pracovního dne se vám ozve náš operátor a domluvíme vše potřebné.
Běžná instalace u zákazníka trvá cca 1-3 hodiny.
Všechny oblíbené funkce, které znáte z webového rozhraní naší televize, můžete nalézt i v mobilní aplikaci, které je navržená pro dotykové ovládání. Mezi ně patří sledování digitální televize, poslech rádiových stanic, televizní archív s možnosti nahrávek pořadů a nově i videotéka, ve které naleznete stovky filmů ihned ke shlédnutí. Aplikace je dostupná pro iOS i Android.
Fakturu můžete uhradit několika způsoby – bankovním převodem, prostřednictvím SIPO, v hotovosti na vybraných pobočkách nebo pohodlně přes mobilní bankovní aplikaci pomocí QR kódu.
Fakturu naleznete buď ve svém e-mailu, nebo po přihlášení do Zákaznického portálu. Standardní doba splatnosti je 14 dní.
Faktury zasíláme elektronicky nebo poštou – podle vámi zvolené formy doručení. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na ucetni@tlapnet.cz.
Za každého nového připojeného zákazníka, kterého doporučíte, získáváte bonus ve výši 1 000 Kč. Tento bonus lze:
vyplatit v hotovosti,
použít na úhradu služeb,
nebo uplatnit jako slevu při nákupu zařízení (HW).
Jak získat slevu za doporučení a sčítá se?
Pokud chcete uplatnit také dodatečnou slevu 10 % na měsíční paušál, je potřeba se o ni aktivně přihlásit – není nastavena automaticky.
Důvodem je, že zákazník si může vybírat z více typů slev a ty nelze kombinovat.
Po potvrzení nároku vám sleva za doporučení bude nastavena.
Sleva za doporučení se sčítá. Pokud tedy doporučíte 10 nových zákazníků, kteří se k nám připojí, získáte slevu 100% a máte tedy internet zcela zdarma.
Kontrola platnosti slevy
Abychom zajistili férové podmínky, provádíme namátkové kontroly.
Pokud zjistíme, že doporučený zákazník již není naším klientem, sleva 10 % bude doporučujícímu zákazníkovi odebrána.
Ano, při přechodu k nám si můžete ponechat své stávající číslo. K převodu budete potřebovat kód OKU nebo ČVOP, který získáte od svého současného operátora.
Pokud si přejete číslo převést, uveďte jej prosím do poznámky při dokončování objednávky – postaráme se o zbytek.
U všech nových tarifů je již základní zařízení zahrnuto v ceně instalačního balíčku.
Máte vlastní zařízení?
Pokud už vlastníte a používáte vhodný hardware, může vám technik při instalaci snížit hodnotu instalace.
Paušálně platí následující hodnoty zařízení: anténa: 2 000 Kč, Wi-Fi router: 1 000 Kč
Pokud tedy například použijete vlastní router, hodnota instalace se sníží o 1 000 Kč.
Kompletně vlastní vybavení?
Pokud si veškerý hardware zajišťujete sami a technik při instalaci nedodává žádné zařízení, platíte pouze: práci technika, cestovné (km nájezd)
Tato varianta vám umožní nižší měsíční cenu za službu.
Určitě ale doporučujeme, využít nějakého z balíčků, předplatit si službu na rok / dva / nebo tři dopředu, abyste měli HW v ceně služby a my Vám jej v případě problému mohli vyměnit za jiný.
Když potřebujete dočasně pozastavit služby, stačí, když nám pošlete žádost e-mailem na info@tlapnet.cz nebo zavoláte na infolinku +420 606 606 035.
Pokud bude žádost schválena, je možné přerušení služby až na šest měsíců.
Ano, tarif lze 1x měsíčně změnit na jakýkoliv jiný z naší nabídky. Snížení tarifů je zpoplatněno, z toho důvodu, že pro vyšší tarify je zpravidla využíván kvalitnější HW při dražších instalacích a toto zařízení poté není adekvátně využíváno.
V případě nefunkčního internetu nejprve zkuste následující kroky:
Zkontrolujte kabeláž
Ujistěte se, že jsou všechny kabely správně zapojené a nikde se neuvolnily.
Restartujte router (ne resetujte)
Pokud je vše zapojeno správně, vytáhněte router z elektřiny na přibližně 10 vteřin a poté jej znovu zapněte. Tím si zařízení načte nastavení znovu z antény. Neprovádějte reset routeru! Prosím nemačkejte tlačítko reset na routeru.
Reset (tlačítko „reset“) smaže nastavení – zatímco restart znamená pouze vypnutí a zapnutí zařízení.
Zkontrolujte ostatní zařízení
Pokud internet nefunguje jen na jednom konkrétním zařízení, zatímco na ostatních je vše v pořádku, zkuste dané zařízení restartovat.
Vyzkoušeli jste vše a internet stále nefunguje?
Zavolejte nám kdykoliv (24/7) na +420 606 606 035 nebo napište na: info@tlapnet.cz a my vám rádi pomůžeme.
Technické dotazy a konfigurace můžete posílat také na servis@tlapnet.cz.
Technická podpora je vám k dispozici denně od 06:00 do 22:00.
Naše nové tarify a rychlostní profily jsou definovány tak, že se vám snažíme na uvedené adrese nabídnout maximální rychlostní profil (download), který jsme zde teoreticky schopni dodat. Snažíme se tedy nabízet reálné rychlosti vycházející z možností vysílačů ve vašem okolí.
Vždy musí také dojít k individuálnímu ověření technikem na místě.
Proč tomu tak je?
Mezi vaší anténou a naším vysílačem musí být přímá optická viditelnost bez narušení Fresnelovy zóny. My však pouze podle vaší adresy nejsme schopni určit, na který konkrétní vysílač z okolí vidíte. Proto nabízíme rozmezí rychlostí, které poté přesně určí technik na místě při instalaci.
Na našich stránkách se vám dostane kvalifikovaného odhadu, který by měl být ve většině případech velmi blízko realitě. Pokud vám nebude rychlostní profil nabízený na vaší adrese vyhovovat, můžeme se pokusit vymyslet individuální řešení, které však zpravidla vyžaduje další investice.
Vybudujeme pro vás vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení a vysokou dostupností (SLA) až 99,9%. Neváhejte nás kontaktovat pro nezávaznou obchodní nabídku. Volejte na číslo +420 606 606 035, nebo napište na obchod@tlapnet.cz.
V případě, že máte internet od nás, můžete mít i digitální televizi. Kompletní nabídku naleznete v sekci Televize. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na čísle +420 606 606 035 nebo nám napište na e-mail: info@tlapnet.cz.
Přikoupení zařízení u balíčku S není bohužel možné. Pokud chcete využívat TV na více zařízeních, je nutné zakoupit vyšší balíček.
Naše mobilní tarify poskytují maximální dostupnou rychlost, kterou váš telefon podporuje:
u LTE tarifů až 300 Mb/s
u 5G tarifů až 500 Mb/s
Po vyčerpání datového limitu vám automaticky a zdarma aktivujeme službu Internet furt s rychlostí 256/64 kbit/s, díky které vám bude nadále fungovat Messenger, WhatsApp, internetové bankovnictví, navigace, mapy, přehrávání hudby ze Spotify a Apple Music i prohlížení Facebooku a mobilních verzí webových stránek.
Při aktivovaném Internet furt nebude možné streamovat video (např. YouTube, Netflix apod.), kvůli omezené přenosové rychlosti.
Pokud zjistíte, že faktura nebyla uhrazena, okamžitě platbu uhraďte. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí nás neváhejte kontaktovat na ucetni@tlapnet.cz – jsme vám k dispozici v pracovních dnech od 08:00 do 11:30 a od 12:30 do 17:00.
V naléhavých případech nás můžete kontaktovat také telefonicky na infolince:
+420 606 606 035, která je dostupná kdykoliv.
Než přistoupíme k omezení služeb, vždy vám nejprve zašleme dvě upomínky.
Ano, jsme schopni zajistit připojení s rychlostí až 10 Gbps. Rádi Vám připravíme řešení na míru – včetně možnosti vybudování optické přípojky, pokud to bude dávat smysl. Je však důležité počítat s tím, že výsledná měsíční cena poté většinou bývá úměrná rozsahu potřebných investic do modernizace infrastruktury.
Pokud vám nevyhovuje naše standardní nabídka, neváhejte nás kontaktovat. Rádi s vámi projdeme vaše požadavky a navrhneme odpovídající řešení. Napište nám prosím na obchod@tlapnet.cz.
Naši SIM kartu si můžete vyzvednout na některé z našich poboček, kde vám ji po předchozí telefonické nebo e-mailové domluvě připravíme na vaše jméno.
Pokud vám to nevyhovuje, rádi vám SIM kartu zašleme i poštou.
Roaming pro Evropskou Unii, Norsko, Lichtenštejnsko, Velkou Británii a Island Vám zapneme automaticky a budete za něj platit stejně jako doma. Objem dat máte stejný. V tarifu s internet furt můžete využít maximálně 20 GB. Ceny pro zbytek světa a za volání do ciziny naleznete v ceníku.
Ne, služba Chytrá TV nenabízí archiv u všech televizních kanálů.
Archiv je dostupný pouze u vybraných stanic, kde má smysl zpětné zhlédnutí.
U jiných – například hudebních nebo tematických kanálů – archiv k dispozici není.
Kanály s dostupným archivem:
ČT1, ČT2, ČT24, Nova, Prima, Prima COOL, Prima KRIMI, Prima LOVE, Prima MAX, Nova Action, Nova Cinema, Nova Fun, Nova Gold, Nova Lady, Prima SHOW, Prima STAR, Prima ZOOM, CNN Prima News, ČT sport, ČT :D / ČT art, Barrandov, Kino Barrandov, Barrandov Krimi, Seznam.cz TV, Paramount Network, Warner TV, Story4, JOJ Cinema, Markíza International, Jednotka, Dvojka, :24, RTVS Šport, TA3, TV Lux, Eurosport 1, Eurosport 2, Sport 1, Sport 2, Arena Sport 1, Arena Sport 2, Nova Sport 1, Nova Sport 2, Auto Motor und Sport, Golf Channel, BBC Earth, National Geographic Channel, National Geographic Wild, Discovery, Spark TV, Travel Channel, TLC, Fishing&Hunting, History Channel, CS History, CS Mystery, ID, Crime & Investigation, Animal Planet, Love Nature, Spektrum, Spektrum Home, HGTV, TV Paprika, Food Network, English Club TV, HBO, HBO 2, HBO 3, Cinemax, Cinemax 2, FilmBox, FilmBox Extra, FilmBox Premium, FilmBox Family, FilmBox Stars, AMC, Film +, CS Film / CS Horror, AXN, AXN White, AXN Black, Disney Channel, Disney Junior, Nickelodeon, Nicktoons, Nick Jr, JimJam, Minimax, RiK TV, Erox, Eroxxx, Brazzers TV Europe, Dorcel TV, Dorcel XXX, Reality Kings TV, True Amateurs, Bang U, Dusk!TV
Ne, v každém tarifu je pevně zahrnut odpovídající televizní balíček od společnosti Tlapnet a není možné jej vyměnit za IPTV od společnosti SledovaniTV.
Pokud máte zájem o službu SledovaniTV, můžete si ji samozřejmě objednat, ale "jako samostatnou službu dle nabídky zde.
Nejvýhodnější varianta pro zákazníky, kteří chtějí IPTV od SledovaniTV, je zvolit tarif Bronze a k němu si přidat televizní balíček od SledovaniTV dle vlastního výběru.
Služba Chytrá TV včetně 20 denního archivu vysílání je dostupná u všech hlavních televizních kanálů.
Archiv však není aktivní u stanic, kde by postrádal smysl – například u hudebních kanálů, jako jsou Óčko, Šlágr apod.
V takovém případě doporučujeme zvolit internet bez balíčku a k němu si aktivovat extra službu Chytrá TV nebo SledovaniTV.
Pokud však chcete využít výhody balíčku GOLD, je ideální kombinovat tento balíček se službou SledovaniTV – díky tomu získáte možnost sledovat IPTV na více zařízeních současně.