Tlapnet podpora, vyřeší bleskurychle váš problém

Často kladené dotazy
Na co se nás nejčastěji ptáte

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Kontaktujte nás na čísle 606 606 035 nebo pište na info@tlapnet.cz. Naši operátoři vám rádi se vším pomůžou či poradí. Linka funguje nonstop – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Mám zájem o internet. Co pro to musím udělat? Mám zájem o internet. Co pro to musím udělat?

V takovém případě nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz. Vyplnit můžete i náš kontaktní formulář. My se vám následně ozveme a domluvíme vše potřebné.

Jak si zase můžu zrychlit internet? Jak si zase můžu zrychlit internet?

Internet si můžete navýšit o 1,5 GB jen za 50 Kč. 

Jak dlouho trvá instalace? Jak dlouho trvá instalace?

Běžná instalace u zákazníka trvá cca 1-3 hodiny.

Jaká je rychlost internetu v tarifu? Jaká je rychlost internetu v tarifu?

Naše tarify poskytují maximální dostupnou rychlost, kterou Váš telefon umí, což je u LTE 300 Mb/s a 500 Mb/s v tarifech,  které jsou s rychlostí 5G. Po vyčerpání limitu Vám automaticky zadarmo zapneme Internet furt s rychlostí 256/64 kBit, takže Vám dál pojede Messenger, WhatsApp, Internetové bankovnictví, navigace nebo mapy. Pustíte si hudbu ze Spotify a Apple Music, a budete si moc dále prohlížet Facebook a mobilní verze webových stránek. Co Vám na Internetu furt nepůjde určitě, je streamované video.

Nefunguje mi doma internet. Co mám dělat? Nefunguje mi doma internet. Co mám dělat?

Zkontrolujte, zda máte správně zapojené všechny kabely. Pokud je kabeláž v pořádku, vytáhněte router cca na 10 vteřin z elektřiny. Tím si zařízení načte nastavení znovu z antény. 

Jestli máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je služba v pořádku, restartujte jej.

Detailní návod, jak postupovat najdete ve smlouvě na straně 11 a 12 na následujícím odkazu ZDE

V případě, že jste již zkusili všechno a internet stále nefunguje, kontaktujete nás kdykoliv 24/7 na čísle 606 606 035, nebo pište na adresu info@tlapnet.cz, kde vám rádi se vším pomůžeme.

Konfigurace a elektronické hlášení poruch můžete také hlásit na na e-mailu servis@tlapnet.cz. Technická podpora je vám dostupná 06:00 - 22:00, 7 dní v týdnu.

Chci si pořídit nové číslo, jak na to? Chci si pořídit nové číslo, jak na to?

Pokud si nepožádáte o převod svého čísla, nové číslo Vám přidělíme automaticky. 

Jaké TV programy nabízíte? Jaké TV programy nabízíte?

Podrobné informace o jednotlivých programových nabídkách naleznete na našich internetových stránkách www.tlapnet.cz/televize

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 606 606 035, kde vám rádi se vším poradíme.

Je nabídka televizních programů dostupná u mě doma? Je nabídka televizních programů dostupná u mě doma?

V případě, že máte internet od nás, můžete mít i digitální televizi. Kompletní nabídku naleznete v sekci Televize.


Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na čísle 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz.

Nestihl jsem začátek filmu, mohu si ho pustit od začátku? Nestihl jsem začátek filmu, mohu si ho pustit od začátku?

Samozřejmě! Veškeré pořady, filmy i seriály si můžete nejen pustit od začátku, ale také je pozastavit, pokud si zrovna potřebujete odskočit. Dokonce můžete část pořadu rozkoukat doma u televize a zbytek dokoukat třeba na chatě na počítači.

Mohu internetovou televizi sledovat i na mobilních zařízeních? Mohu internetovou televizi sledovat i na mobilních zařízeních?

Všechny oblíbené funkce, které znáte z webového rozhraní naši televize můžete nalézt i v mobilní aplikaci SledovániTV, které je navržená pro dotykové ovládání. Mezi ně patří sledování digitální televize, poslech rádiových stanic, televizní archív s možnosti nahrávek pořadů a nově i videotéka, ve které naleznete stovky filmů ihned ke shlédnutí. Aplikace je dostupná pro iOS i Android.

Jak probíhá instalace televize? Potřebuji nějaké zařízení? Jak probíhá instalace televize? Potřebuji nějaké zařízení?

Stačí mít pouze TV s HDMI vstupem, vše potřebné bude mít u sebe technik.

Musím mít k internetové televizi set-top box? Musím mít k internetové televizi set-top box?

Ne, pokud Vaše TV podporuje aplikaci Sledování TV.cz či Genius TV. 

Nejde mi zvuk na televizi. Jak mám dále postupovat? Nejde mi zvuk na televizi. Jak mám dále postupovat?

Doporučujeme nejdříve zkontrolovat, zda nemáte vypnutý zvuk na své televizi, nebo zda není vypnutý reproduktor.

V případě, že máte vše nastaveno správně, zkuste na pět minut nejprve vypnout a poté zapnout přívodní zařízení, tedy router nebo ONT.

Pokud problém stále přetrvává kontaktujte naše zákaznické centrum na čísle 606 606 035.

Jsme firma a máme zájem o vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení. Umíte nám ji nabídnout? Jsme firma a máme zájem o vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení. Umíte nám ji nabídnout?

Vybudujeme pro vás vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení a vysokou dostupností (SLA) až 99,8%. Neváhejte nás kontaktovat pro nezávaznou obchodní nabídku. Volejte na číslo 606 606 035, nebo napište na info@tlapnet.cz.

Poskytujete i vyšší rychlosti připojení, než uvádíte na webu? Poskytujete i vyšší rychlosti připojení, než uvádíte na webu?

Ano, jsme schopni poskytnou rychlost připojení až 10 Gbps. Konkrétní nabídku řešení vám připravíme vždy “na míru”. Volejte na číslo 606 606 035, nebo napište na info@tlapnet.cz.

Jak je to se smlouvou, když je to bez závazků? Jak je to se smlouvou, když je to bez závazků?

Aby byly naše vztahy jasné, sepíšeme s Vámi Účastnickou smlouvu. Píše se v ní, kdo jsme my, kdo vy, kolik a kdy a za jaké služby budete platit, takže budete mít jistotu, že se Vám cena za tarif nebo jeho podmínky nezmění. 

Je tarif bez závazků? Je tarif bez závazků?

Všechny naše tarify jsou bez závazků. Smluvní pokuty a závazky nemáme v ceníku. Vaše číslo si můžete kdykoliv přenést jinam a to obratem. 

Můžu služby u vás dočasně pozastavit? Můžu služby u vás dočasně pozastavit?

Když potřebujete dočasně pozastavit služby, stačí, když nám pošlete žádost e-mailem na info@tlapnet.cz nebo zavoláte na infolinku 606 606 035. Pokud bude žádost schválena, je možné přerušení služby až na šest měsíců.

Kde najdu přehled všech vyúčtování? Kde najdu přehled všech vyúčtování?

Přehled všech vašich vyúčtování naleznete v zákaznickém portále www.zakaznicky-portal.cz.

Případně se nám ozvěte na ucetni@tlapnet.cz

Jak dlouhá je splatnost faktury? Jak dlouhá je splatnost faktury?

Standardní splatnost faktur je 14 dní. Fakturu vám vždy posíláme elektronicky či písemně dle vašich preferencí.

Jakými platebními metodami můžu uhradit fakturu? Jakými platebními metodami můžu uhradit fakturu?

Faktury lze uhradit bankovním převodem, SIPO, hotově na některé z našich poboček nebo platební kartou a nově i skrz platební bránu Comgate přes zákaznický portál https://www.zakaznicky-portal.cz/prihlaseni

Mohu si přenést svoje číslo? Mohu si přenést svoje číslo?

Při přechodu k nám si můžete převést svoje číslo. K převodu potřebujete kód OKU, nebo ČVOP. Pokud chcete převést Vaše stávající číslo, přidejte ho do poznámky před dokončením objednávky. 

Můžu tarif změnit? Můžu tarif změnit?

Ano tarif lze 1x měsíčně změnit na jakýkoliv jiný z naší nabídky. 

Co se bude dít po odeslání objednávky? Co se bude dít po odeslání objednávky?

Po odeslání objednávky zkontrolujeme, zda je vše správně vyplněné a pošleme Vám návrh smlouvy k přečtení. Pokud to bude potřeba, požádáme Vás o doplnění informací. Pokud byste chtěli dopředu vědět co ve smlouvě je, najdete její vzor na našem webu v sekci ke stažení.(vložit váš odkaz) Následně Vám zašleme SIM Českou poštou. O tom kde Vaše SIM je, Vás budeme průběžně informovat SMSkou a emailem. Pro Vaše bezpečí si SIM s novým číslem aktivujete sami po doručení, až jí budete mít v ruce. Cenu paušálu Vám zkrátíme, podle toho, kdy jí aktivujete, takže se nemusíte bát, že byste platili paušál i když SIM ještě nemáte. Pokud si vyberete přenos čísla, tak se SIM sama aktivuje k datumu přenosu, o kterém Vám dáme 4 dny předem vědět.

Vejde se vaše sim karta do mého telefonu? Vejde se vaše sim karta do mého telefonu?

Všechny naše SIM karty jsou ve formátu 3v1, a lze je vložit do libovolného telefonu ať se jedná o formát Standard, Micro, nebo Nano. 

Nezaplatil jsem služby v době splatnosti, co teď? Nezaplatil jsem služby v době splatnosti, co teď?

Pokud tuto skutečnost zjistíte, platbu okamžitě uhraďte. V případě nesrovnalostí nás kontaktujte co nejdříve na ucetni@tlapnet.cz. Provozní doba 08:00 - 11:30, 12:30 - 17:00. Případně volejte kdykoliv na infolinku 606 606 035. Než přikročíme k omezení služeb, vždy vám nejdříve zašleme dvě upomínky.

Jak je to s roamingem a voláním do zahraničí? Jak je to s roamingem a voláním do zahraničí?

Roaming pro Evropskou Unii, Norsko, Lichtenštejnsko a Velkou Británii a Island Vám zapneme automaticky a budete za něj platit jako když jste doma. Objem dat máte stejný. V tarifu s internet furt můžete využít maximálně 20 GB. Ceny pro zbytek světa najdete v našem ceníku.

Volání do zahraničí: Za volání do ciziny zaplatíte podle ceníku.

Napište nám

Zpráva úspěšně odeslána

Co nevidět ji zpracujeme a ozveme se vám po telefonu.

Napsat další zprávu
Raději mluvíte, než
ťukáte písmenka?
Domluvíme se po telefonu.
Ráno i večer, v pátek i svátek.
+420 606 606 035