Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás na čísle 606 606 035 nebo piště na info@tlapnet.cz.
Naši operátoři vám rádi se vším pomůžou či poradí. Linka funguje v režimu 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
V takovém případě nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz. Vyplnit můžete i náš kontaktní formulář. My se vám následně ozveme a domluvíme vše potřebné.
Vše závisí na lokalitě a vybraném tarifu. Dalším rozhodujícím faktorem při rychlosti internetu je způsob připojení tzn. zda se budete připojovat přes wi-fi nebo kabel.
Náš technik u vás rychlost připojení otestuje a zároveň navrhne nejlepší možnost připojení vhodné pro vaši danou lokalitu.
Běžná instalace u zákazníka trvá cca 1-3 hodiny.
S výběrem nejvhodnějšího tarifu vám rádi poradí naši operátoři. Zavolejte nám na číslo 606 606 035 nebo napište na email info@tlapnet.cz. Rádi s vámi probereme nejvýhodnější nabídku.
Zkontrolujte, zda máte správně zapojené všechny kabely. Pokud je kabeláž v pořádku, vytáhněte router cca na 10 vteřin z elektřiny. Tím si zařízení načte nastavení znovu z antény.
Jestli máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je služba v pořádku, restartujte jej.
Detailní návod, jak postupovat najdete ve smlouvě na straně 11 a 12 na následujícím odkazu ZDE
V případě, že jste již zkusili všechno a internet stále nefunguje, kontaktujete nás kdykoliv 24/7 na čísle 606 606 035, nebo pište na adresu info@tlapnet.cz, kde vám rádi se vším pomůžeme.
Konfigurace a elektronické hlášení poruch můžete také hlásit na na e-mailu servis@tlapnet.cz. Technická podpora je vám dostupná 06:00 - 22:00, 7 dní v týdnu.
Nejprve odpojte set-top box ze zásuvky a nechte ho vypnutý, pokud máte více set-top boxů, je nutné vypnout všechny.
Dále restartujte internetové zařízení (switch/wi-fi router) a počkejte cca 2-3 minuty. Poté zapněte set-top box a nechte naběhnout.
Ve chvíli, kdy je služba stále nefunkční, volejte na 606 606 035. Zjistěte si před zavoláním, zda vám funguje internet či nikoli, a tuto skutečnost nám nahlašte.
Podrobné informace o jednotlivých programových nabídkách naleznete na našich internetových stránkách www.tlapnet.cz/televize.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 606 606 035, kde vám rádi se vším poradíme.
V případě, že máte internet od nás, můžete mít i digitální televizi. Kompletní nabídku naleznete v sekci Televize.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na čísle 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz.
Samozřejmě! Veškeré pořady, filmy i seriály si můžete nejen pustit od začátku, ale také je pozastavit, pokud si zrovna potřebujete odskočit. Dokonce můžete část pořadu rozkoukat doma u televize a zbytek dokoukat třeba na chatě na počítači.
Všechny oblíbené funkce, které znáte z webového rozhraní naši televize můžete nalézt i v mobilní aplikaci SledovániTV, které je navržená pro dotykové ovládání. Mezi ně patří sledování digitální televize, poslech rádiových stanic, televizní archív s možnosti nahrávek pořadů a nově i videotéka, ve které naleznete stovky filmů ihned ke shlédnutí. Aplikace je dostupná pro iOS i Android.
Stačí mít pouze TV s HDMI vstupem, vše potřebné bude mít u sebe technik.
Ne, pokud Vaše TV podporuje aplikaci Sledování TV.cz či Genius TV.
Doporučujeme nejdříve zkontrolovat, zda nemáte vypnutý zvuk na své televizi, nebo zda není vypnutý reproduktor.
V případě, že máte vše nastaveno správně, zkuste na pět minut nejprve vypnout a poté zapnout přívodní zařízení, tedy router nebo ONT.
Pokud problém stále přetrvává kontaktujte naše zákaznické centrum na čísle 606 606 035.
Vybudujeme pro vás vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení a vysokou dostupností (SLA) až 99,8%. Neváhejte nás kontaktovat pro nezávaznou obchodní nabídku. Volejte na číslo 606 606 035, nebo napište na info@tlapnet.cz.
Ano, jsme schopni poskytnou rychlost připojení až 10 Gbps. Konkrétní nabídku řešení vám připravíme vždy “na míru”. Volejte na číslo 606 606 035, nebo napište na info@tlapnet.cz.
Žádost, v níž uveďte i číslo smlouvy, kterou vypovídáte, nám pošlete poštou, datovou zprávou, e-mailem s elektronickým podpisem nebo předáte osobně na některé z našich poboček.
Převod připojení k internetu je možný. Potřebujeme k tomu vaši výpověď a kontakt na nového zájemce o využívání služby. Žádost o přepis musí podat osobně nebo písemně vždy majitel smlouvy.
Když potřebujete dočasně pozastavit služby, stačí, když nám pošlete žádost e-mailem na info@tlapnet.cz nebo zavoláte na infolinku 606 606 035. Pokud bude žádost schválena, je možné přerušení služby až na šest měsíců.
Přehled všech vašich vyúčtování naleznete v zákaznickém portále www.zakaznicky-portal.cz.
Případně se nám ozvěte na ucetni@tlapnet.cz
Standardní splatnost faktur je 14 dní. Fakturu vám vždy posíláme elektronicky či písemně dle vašich preferencí.
Faktury lze uhradit bankovním převodem, SIPO, hotově na některé z našich poboček nebo platební kartou a nově i skrz platební bránu Comgate přes zákaznický portál https://www.zakaznicky-portal.cz/prihlaseni
Pokud tuto skutečnost zjistíte, platbu okamžitě uhraďte. V případě nesrovnalostí nás kontaktujte co nejdříve na ucetni@tlapnet.cz. Provozní doba 08:00 - 11:30, 12:30 - 17:00. Případně volejte kdykoliv na infolinku 606 606 035.
Než přikročíme k omezení služeb, vždy vám nejdříve zašleme dvě upomínky.