Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás na čísle 606 606 035 nebo piště na info@tlapnet.cz.
Naši operátoři vám rádi se vším pomůžou či poradí. Linka funguje v režimu 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
V takovém případě nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz. Vyplnit můžete i náš kontaktní formulář. My se vám následně ozveme a domluvíme vše potřebné.
Internet si můžete navýšit o 1,5 GB jen za 50 Kč.
Běžná instalace u zákazníka trvá cca 1-3 hodiny.
Naše tarify poskytují maximální dostupnou rychlost, kterou Váš telefon umí, což je u LTE 300 Mb/s a 500 Mb/s v tarifech, které jsou s rychlostí 5G. Po vyčerpání limitu Vám automaticky zadarmo zapneme Internet furt s rychlostí 256/64 kBit, takže Vám dál pojede Messenger, WhatsApp, Internetové bankovnictví, navigace nebo mapy. Pustíte si hudbu ze Spotify a Apple Music, a budete si moc dále prohlížet Facebook a mobilní verze webových stránek. Co Vám na Internetu furt nepůjde určitě, je streamované video.
Zkontrolujte, zda máte správně zapojené všechny kabely. Pokud je kabeláž v pořádku, vytáhněte router cca na 10 vteřin z elektřiny. Tím si zařízení načte nastavení znovu z antény.
Jestli máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je služba v pořádku, restartujte jej.
Detailní návod, jak postupovat najdete ve smlouvě na straně 11 a 12 na následujícím odkazu ZDE
V případě, že jste již zkusili všechno a internet stále nefunguje, kontaktujete nás kdykoliv 24/7 na čísle 606 606 035, nebo pište na adresu info@tlapnet.cz, kde vám rádi se vším pomůžeme.
Konfigurace a elektronické hlášení poruch můžete také hlásit na na e-mailu servis@tlapnet.cz. Technická podpora je vám dostupná 06:00 - 22:00, 7 dní v týdnu.
Pokud si nepožádáte o převod svého čísla, nové číslo Vám přidělíme automaticky.
Podrobné informace o jednotlivých programových nabídkách naleznete na našich internetových stránkách www.tlapnet.cz/televize.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 606 606 035, kde vám rádi se vším poradíme.
V případě, že máte internet od nás, můžete mít i digitální televizi. Kompletní nabídku naleznete v sekci Televize.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na čísle 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz.
Samozřejmě! Veškeré pořady, filmy i seriály si můžete nejen pustit od začátku, ale také je pozastavit, pokud si zrovna potřebujete odskočit. Dokonce můžete část pořadu rozkoukat doma u televize a zbytek dokoukat třeba na chatě na počítači.
Všechny oblíbené funkce, které znáte z webového rozhraní naši televize můžete nalézt i v mobilní aplikaci SledovániTV, které je navržená pro dotykové ovládání. Mezi ně patří sledování digitální televize, poslech rádiových stanic, televizní archív s možnosti nahrávek pořadů a nově i videotéka, ve které naleznete stovky filmů ihned ke shlédnutí. Aplikace je dostupná pro iOS i Android.
Stačí mít pouze TV s HDMI vstupem, vše potřebné bude mít u sebe technik.
Ne, pokud Vaše TV podporuje aplikaci Sledování TV.cz či Genius TV.
Doporučujeme nejdříve zkontrolovat, zda nemáte vypnutý zvuk na své televizi, nebo zda není vypnutý reproduktor.
V případě, že máte vše nastaveno správně, zkuste na pět minut nejprve vypnout a poté zapnout přívodní zařízení, tedy router nebo ONT.
Pokud problém stále přetrvává kontaktujte naše zákaznické centrum na čísle 606 606 035.
Vybudujeme pro vás vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení a vysokou dostupností (SLA) až 99,8%. Neváhejte nás kontaktovat pro nezávaznou obchodní nabídku. Volejte na číslo 606 606 035, nebo napište na info@tlapnet.cz.
Ano, jsme schopni poskytnou rychlost připojení až 10 Gbps. Konkrétní nabídku řešení vám připravíme vždy “na míru”. Volejte na číslo 606 606 035, nebo napište na info@tlapnet.cz.
Aby byly naše vztahy jasné, sepíšeme s Vámi Účastnickou smlouvu. Píše se v ní, kdo jsme my, kdo vy, kolik a kdy a za jaké služby budete platit, takže budete mít jistotu, že se Vám cena za tarif nebo jeho podmínky nezmění.
Všechny naše tarify jsou bez závazků. Smluvní pokuty a závazky nemáme v ceníku. Vaše číslo si můžete kdykoliv přenést jinam a to obratem.
Když potřebujete dočasně pozastavit služby, stačí, když nám pošlete žádost e-mailem na info@tlapnet.cz nebo zavoláte na infolinku 606 606 035. Pokud bude žádost schválena, je možné přerušení služby až na šest měsíců.
Přehled všech vašich vyúčtování naleznete v zákaznickém portále www.zakaznicky-portal.cz.
Případně se nám ozvěte na ucetni@tlapnet.cz
Standardní splatnost faktur je 14 dní. Fakturu vám vždy posíláme elektronicky či písemně dle vašich preferencí.
Faktury lze uhradit bankovním převodem, SIPO, hotově na některé z našich poboček nebo platební kartou a nově i skrz platební bránu Comgate přes zákaznický portál https://www.zakaznicky-portal.cz/prihlaseni
Při přechodu k nám si můžete převést svoje číslo. K převodu potřebujete kód OKU, nebo ČVOP. Pokud chcete převést Vaše stávající číslo, přidejte ho do poznámky před dokončením objednávky.
Ano tarif lze 1x měsíčně změnit na jakýkoliv jiný z naší nabídky.
Po odeslání objednávky zkontrolujeme, zda je vše správně vyplněné a pošleme Vám návrh smlouvy k přečtení. Pokud to bude potřeba, požádáme Vás o doplnění informací. Pokud byste chtěli dopředu vědět co ve smlouvě je, najdete její vzor na našem webu v sekci ke stažení.(vložit váš odkaz) Následně Vám zašleme SIM Českou poštou. O tom kde Vaše SIM je, Vás budeme průběžně informovat SMSkou a emailem. Pro Vaše bezpečí si SIM s novým číslem aktivujete sami po doručení, až jí budete mít v ruce. Cenu paušálu Vám zkrátíme, podle toho, kdy jí aktivujete, takže se nemusíte bát, že byste platili paušál i když SIM ještě nemáte. Pokud si vyberete přenos čísla, tak se SIM sama aktivuje k datumu přenosu, o kterém Vám dáme 4 dny předem vědět.
Všechny naše SIM karty jsou ve formátu 3v1, a lze je vložit do libovolného telefonu ať se jedná o formát Standard, Micro, nebo Nano.
Pokud tuto skutečnost zjistíte, platbu okamžitě uhraďte. V případě nesrovnalostí nás kontaktujte co nejdříve na ucetni@tlapnet.cz. Provozní doba 08:00 - 11:30, 12:30 - 17:00. Případně volejte kdykoliv na infolinku 606 606 035. Než přikročíme k omezení služeb, vždy vám nejdříve zašleme dvě upomínky.
Roaming pro Evropskou Unii, Norsko, Lichtenštejnsko a Velkou Británii a Island Vám zapneme automaticky a budete za něj platit jako když jste doma. Objem dat máte stejný. V tarifu s internet furt můžete využít maximálně 20 GB. Ceny pro zbytek světa najdete v našem ceníku.
Volání do zahraničí: Za volání do ciziny zaplatíte podle ceníku.