Tlapnet podpora, vyřeší bleskurychle váš problém

Často kladené dotazy
Co vás zajímá

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás na čísle 606 606 035 nebo piště na info@tlapnet.cz.
Naši operátoři vám rádi se vším pomůžou či poradí. Linka funguje v režimu 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Mám zájem o internet. Co pro to musím udělat?
Mám zájem o internet. Co pro to musím udělat?

V takovém případě nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz. Vyplnit můžete i náš kontaktní formulář. My se vám následně ozveme a domluvíme vše potřebné.

Jakou maximální rychlost připojení nabízíte?
Jakou maximální rychlost připojení nabízíte?

Vše závisí na lokalitě a vybraném tarifu. Dalším rozhodujícím faktorem při rychlosti internetu je způsob připojení tzn. zda se budete připojovat přes wi-fi nebo kabel. 

Náš technik u vás rychlost připojení otestuje a zároveň navrhne nejlepší možnost připojení vhodné pro vaši danou lokalitu.

Jak dlouho trvá instalace?
Jak dlouho trvá instalace?

Běžná instalace u zákazníka trvá cca 1-3 hodiny.

Jaký tarif doporučujete pro připojení více zařízení?
Jaký tarif doporučujete pro připojení více zařízení?

S výběrem nejvhodnějšího tarifu vám rádi poradí naši operátoři. Zavolejte nám na číslo 606 606 035 nebo napište na email info@tlapnet.cz. Rádi s vámi probereme nejvýhodnější nabídku.

Nefunguje mi doma internet. Co mám dělat?
Nefunguje mi doma internet. Co mám dělat?

Zkontrolujte, zda máte správně zapojené všechny kabely. Pokud je kabeláž v pořádku, vytáhněte router cca na 10 vteřin z elektřiny. Tím si zařízení načte nastavení znovu z antény. 

Jestli máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je služba v pořádku, restartujte jej.

Detailní návod, jak postupovat najdete ve smlouvě na straně 11 a 12 na následujícím odkazu ZDE

V případě, že jste již zkusili všechno a internet stále nefunguje, kontaktujete nás kdykoliv 24/7 na čísle 606 606 035, nebo pište na adresu info@tlapnet.cz, kde vám rádi se vším pomůžeme.

Konfigurace a elektronické hlášení poruch můžete také hlásit na na e-mailu servis@tlapnet.cz. Technická podpora je vám dostupná 06:00 - 22:00, 7 dní v týdnu.

Nefunguje mi doma služba IPTV. Co mám dělat?
Nefunguje mi doma služba IPTV. Co mám dělat?

Nejprve odpojte set-top box ze zásuvky a nechte ho vypnutý, pokud máte více set-top boxů, je nutné vypnout všechny.

Dále restartujte internetové zařízení (switch/wi-fi router) a počkejte cca 2-3 minuty. Poté zapněte set-top box a nechte naběhnout. 

Ve chvíli, kdy je služba stále nefunkční, volejte na 606 606 035. Zjistěte si před zavoláním, zda vám funguje internet či nikoli, a tuto skutečnost nám nahlašte.

Jaké TV programy nabízíte?
Jaké TV programy nabízíte?

Podrobné informace o jednotlivých programových nabídkách naleznete na našich internetových stránkách www.tlapnet.cz/televize

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 606 606 035, kde vám rádi se vším poradíme.

Je nabídka televizních programů dostupná u mě doma?
Je nabídka televizních programů dostupná u mě doma?

V případě, že máte internet od nás, můžete mít i digitální televizi. Kompletní nabídku naleznete v sekci Televize.


Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na čísle 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz.

Nestihl jsem začátek filmu, mohu si ho pustit od začátku?
Nestihl jsem začátek filmu, mohu si ho pustit od začátku?

Samozřejmě! Veškeré pořady, filmy i seriály si můžete nejen pustit od začátku, ale také je pozastavit, pokud si zrovna potřebujete odskočit. Dokonce můžete část pořadu rozkoukat doma u televize a zbytek dokoukat třeba na chatě na počítači.

Mohu internetovou televizi sledovat i na mobilních zařízeních?
Mohu internetovou televizi sledovat i na mobilních zařízeních?

Všechny oblíbené funkce, které znáte z webového rozhraní naši televize můžete nalézt i v mobilní aplikaci SledovániTV, které je navržená pro dotykové ovládání. Mezi ně patří sledování digitální televize, poslech rádiových stanic, televizní archív s možnosti nahrávek pořadů a nově i videotéka, ve které naleznete stovky filmů ihned ke shlédnutí. Aplikace je dostupná pro iOS i Android.

Jak probíhá instalace televize? Potřebuji nějaké zařízení?
Jak probíhá instalace televize? Potřebuji nějaké zařízení?

Stačí mít pouze TV s HDMI vstupem, vše potřebné bude mít u sebe technik.

Musím mít k internetové televizi set-top box?
Musím mít k internetové televizi set-top box?

Ne, pokud Vaše TV podporuje aplikaci Sledování TV.cz či Genius TV. 

Nejde mi zvuk na televizi. Jak mám dále postupovat?
Nejde mi zvuk na televizi. Jak mám dále postupovat?

Doporučujeme nejdříve zkontrolovat, zda nemáte vypnutý zvuk na své televizi, nebo zda není vypnutý reproduktor.

V případě, že máte vše nastaveno správně, zkuste na pět minut nejprve vypnout a poté zapnout přívodní zařízení, tedy router nebo ONT.

Pokud problém stále přetrvává kontaktujte naše zákaznické centrum na čísle 606 606 035.

Jsme firma a máme zájem o vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení. Umíte nám ji nabídnout?
Jsme firma a máme zájem o vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení. Umíte nám ji nabídnout?

Vybudujeme pro vás vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení a vysokou dostupností (SLA) až 99,8%. Neváhejte nás kontaktovat pro nezávaznou obchodní nabídku. Volejte na číslo 606 606 035, nebo napište na info@tlapnet.cz.

Poskytujete i vyšší rychlosti připojení, než uvádíte na webu?
Poskytujete i vyšší rychlosti připojení, než uvádíte na webu?

Ano, jsme schopni poskytnou rychlost připojení až 10 Gbps. Konkrétní nabídku řešení vám připravíme vždy “na míru”. Volejte na číslo 606 606 035, nebo napište na info@tlapnet.cz.

Jak můžu odstoupit od smlouvy?
Jak můžu odstoupit od smlouvy?

Žádost, v níž uveďte i číslo smlouvy, kterou vypovídáte, nám pošlete poštou, datovou zprávou, e-mailem s elektronickým podpisem nebo předáte osobně na některé z našich poboček.

Lze převést připojení na někoho jiného?
Lze převést připojení na někoho jiného?

Převod připojení k internetu je možný. Potřebujeme k tomu vaši výpověď a kontakt na nového zájemce o využívání služby. Žádost o přepis musí podat osobně nebo písemně vždy majitel smlouvy.

Můžu služby u vás dočasně pozastavit?
Můžu služby u vás dočasně pozastavit?

Když potřebujete dočasně pozastavit služby, stačí, když nám pošlete žádost e-mailem na info@tlapnet.cz nebo zavoláte na infolinku 606 606 035. Pokud bude žádost schválena, je možné přerušení služby až na šest měsíců.

Kde najdu přehled všech vyúčtování?
Kde najdu přehled všech vyúčtování?

Přehled všech vašich vyúčtování naleznete v zákaznickém portále www.zakaznicky-portal.cz.

Případně se nám ozvěte na ucetni@tlapnet.cz

Jak dlouhá je splatnost faktury?
Jak dlouhá je splatnost faktury?

Standardní splatnost faktur je 14 dní. Fakturu vám vždy posíláme elektronicky či písemně dle vašich preferencí.

Jakými platebními metodami můžu uhradit fakturu?
Jakými platebními metodami můžu uhradit fakturu?

Faktury lze uhradit bankovním převodem, SIPO, hotově na některé z našich poboček nebo platební kartou a nově i skrz platební bránu Comgate přes zákaznický portál https://www.zakaznicky-portal.cz/prihlaseni

Nezaplatil jsem služby v době splatnosti, co teď?
Nezaplatil jsem služby v době splatnosti, co teď?

Pokud tuto skutečnost zjistíte, platbu okamžitě uhraďte. V případě nesrovnalostí nás kontaktujte co nejdříve na ucetni@tlapnet.cz. Provozní doba 08:00 - 11:30, 12:30 - 17:00. Případně volejte kdykoliv na infolinku 606 606 035.

Než přikročíme k omezení služeb, vždy vám nejdříve zašleme dvě upomínky.

Napište nám

Zpráva úspěšně odeslána

Co nevidět ji zpracujeme a ozveme se vám po telefonu.

Napsat další zprávu
Raději mluvíte, než
ťukáte písmenka?
Domluvíme se po telefonu.
Ráno i večer, v pátek i svátek.
+420 606 606 035